pátek 27. června 2014

Welcome holidays

Dneska je pro nás, žáky a studenty, trochu výjimečný den!
Já jsem s vysvědčením po dlouhé době zase jednou spokojená, co vy?


 Takhle jsem si šla dneska pro vysvědčení. ;)



 Nejnejnej desky na vysvědčení ever. 


Protože většinu lidí ze třídy uvidím zase až v září, šli jsme si jako rozloučení dneska na pizzu. Nakonec jsme ale skončili každý u něčeho jiného. :D 
Škoda, že jsme začali fotit až v průběhu jídla. 

18 komentářů:

  1. Vypadáš úchvatně! A ta deska se sovičkama je skvělá, haha :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! Jsi zlatá. :) Jojo, mám jí fakt ráda. :D

      Vymazat
  2. Ty desky na vysvědčení jsou parádní :3 To já vysvědčení smotám nebo přeložím a jdu :D Už na to kašlu - na základce jsem na to docela dbala, ale teď je mi to docela jedno :D :) A hezký outfit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju. :)
      To já ne. Pořád by mě štvalo, kdyby byl jen kousíček ohnutej. :D

      Vymazat
  3. Já už naštěstí do školy nechodím :D Moc pěkná sukně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Ani bys nevěřila, jak jsem k ní přišla. :D

      Vymazat
  4. Já dostala 6. června svoje poslední vysvědčení, maturitní :D A to byl nejlepší pocit ze všech vysvědčení, která jsem kdy dostala! :D A poslední fotka - mňam, dala bych si! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na ten pocit se taky těšim. :D Hold až za dva roky no...

      Vymazat
  5. Týjo krásný outfit moc ti to sluší a to jídlo mi dělá chutě mňam:)

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. Jsou to šaty. :D Jen trochu kratší, tak jsem přes ně navlíkla sukni. :D Jinak ale moc děkuju. ;))

      Vymazat
  7. To je dobře, že jsi spokojená, gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc ti to sluší! Krásný outfit!:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každou návštěvu a komentář. <3