neděle 13. července 2014

Zdary, vary!

Ahoj.
Jsem tu s pár fotkami ze sobotního výletu do Karlových Varů. Nejeli jsme na festival, ale nakonec se nám hodilo, že byl ještě před koncem. O dost zážitků víc... ;)
V následujících dnech by snad mohl být postík s dalšími, lepšími fotkami. To co uvidíte dneska, totiž stojí za starou bačkoru. :D Takže doufám, že ten zbytek brzo seženu.







nárameček do sbírečky :D

24 komentářů:

  1. Jé, muselo to být super :-) Hned bych jela taky, projít se po kolonádě, dát si oplatku... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem se teď vrátila z Varů, je to tam nádherné a hlavně ta festivalová atmoška je super.

    OdpovědětVymazat
  3. Já chci to triko z ELLE! A já si ho nestihla koupit. :( Moc ti to sluší! Kamarádka tam byla taky a prý to bylo super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já se zas tak dlouho rozhodovala jestli ho koupit, až už bylo taky skoro pozdě. :D
      Jojo, bylo to fajn. :) A děkuju. ;)

      Vymazat
  4. moc pěkné fotky :)


    PS: Ráda bych tebe i tvé čtenáře pozvala na svojí první GIVEAWAY:)
    http://lovies47.blogspot.cz/2014/06/giveaway-01.html

    OdpovědětVymazat
  5. Také jsem tam byla..! :) je tam krásně..:) jinak pěkné fotky..:)

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasné fotky:)** muselo tam být moc pěkně:)*

    OdpovědětVymazat
  7. fakt krásne fotky! do Karlových Varov sa chcem ísť pozrieť, musí tam byť nádherne! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  8. sla by som sa tam veru pozriet :)

    OdpovědětVymazat
  9. tesim se na dalsi fotky :) mám stejný triko :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Noo, s těmi fotkami nevím nevím. :D Ale uvidíme.. :)

      Vymazat
  10. Snad se tam taky někdy podívám ale mám to doslova přes celou republiku :D ale krásné fotky a to tričko je boží ♥

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkné fotky, na té první Ti to moc sluší :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každou návštěvu a komentář. <3